Какви са вариантите за по-усилен от оригиналния съединител на 159-ка 1.9 150 ? Сегашния на 33х км Валео (корейски) в опаковка Luk започна да буксува на 4-та и 5-та след 2000 оборота. В английския Ибей има разни варианти Stage 1, 2 ,3 но и цената с доставка си е дебела. Някакви варианти за изработка тук ,или покупка от другаде за комплект съединител за тоя мотор?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Усилен съединител 1.9jtdm?
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от pi4_s_bravo Покажи съобщениеКакви са вариантите за по-усилен от оригиналния съединител на 159-ка 1.9 150 ? Сегашния на 33х км Валео (корейски) в опаковка Luk започна да буксува на 4-та и 5-та след 2000 оборота. В английския Ибей има разни варианти Stage 1, 2 ,3 но и цената с доставка си е дебела. Някакви варианти за изработка тук ,или покупка от другаде за комплект съединител за тоя мотор?
-
Какъвто и да сложиш давай всичката газ само над 2500об. Около 2000 като я сриташ им е мн трудно на вс съединители.sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Привет колега
знам те от фиат форума за това ще ти дам един съвет . Виж намери на Радо Поморийски сервиза Sprintauto service във горубляне , Купуваш си съединител нов, той разпробива феродото маха го и слага като керамичен съединител каза ми ,че неговата кола е със същия тази модификация ми струваше около 120 лв ....... Държа да отбележа ,че колата му е 1.9 жтд 350кс+ . Сложих на моята такъв (Crosswagon Q4 1.9 150 ) ......
Comment
-
Чипосана ли ти е колата и колко коня е?
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеКорейските са боклуци и затова имаш проблем.
P.S Този "мит" за корейското Valeo, датира от преди повече от 10 години, когато започна да работи завода им в Корея, но тогава, корейското беше наистина с по-ниско качество (това е била и целта, за по-ниска цена) и поради тази причина бяха в различаващи се опаковкиLast edited by AlfaMan; d.m.y г., 17:29.Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
Alfa Romeo 156, 2.0TS
Comment
-
Ще ти боксува защото най големия въртящ момент е в тези обороти.Често от некачествен ремап се случва.Просто споделям.CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500
Comment
-
Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщениеЧипосана ли ти е колата и колко коня е?
А какъв точно предлагаш да вземе, след като отдавна във Франция завода не работи и производството е изнесено основно в Корея?
P.S Този "мит" за корейското Valeo, датира от преди повече от 10 години, когато започна да работи завода им в Корея, но тогава, корейското беше наистина с по-ниско качество (това е била и целта, за по-ниска цена) и поради тази причина бяха в различаващи се опаковки
Comment
-
Стана ми интересно, в какво състояние беше феродото на сваленият съединител, при изминати едва 33 х? И основно градско или извънградско си ги навъртял тези 33 хил?Alfa Romeo 159 1.9 JTDm, SW, Lancia Delta II 1,6
".... 150 На превала Ляв 5 и веднага Десен 5! спирай, че си ебало майката за Ляв 2 на скок !!!ХОРАТА... "
Comment
-
Основно извънградско, износване по цифров шублер спрямо чисто новите плочи свалени от новия съединител 2.84мм от стария (една плоча) , 2.86мм новата плочка. На места даже още стои част от белият надпис Валео по феродото. Подозирам ,че проблема е в самото качество а феродото което поставят, при евентуално прегряване един-два пъти и край с качествата му.
Comment
-
http://www.ebay.co.uk/itm/like/26252...n_version%3D17За тези от ибей има ли някой мнение159 1.9 jtd TI
156 1.8 ts 99g ex
Comment
Comment